MÅ liste

Ukens MÅ liste;

Mandag: dans, 100 sit-ups og 50 knebøy.

Tirsdag: jogge en tur, 100 sit- ups, 100 knebøy.

Onsdag: 50 armhevinger, 30 rygg-ups, zumba.

Torsdag: jogge en tur, 100 sit-ups, 100 knebøy.

Fredag: FRI

Lørdag: gå en tur, 50 sit-ups, 50 armhevinger.

Søndag: jogge en tur.

(+ tøye ut på alle punktene)

 

Da har jeg fikset en treningrutine jeg skal følge hele denne uken, har ikke hatt no annen trening uten om gym (på skolen ) og dans siden jeg sluttet på håndball. Gleder meg til å komme igang! Forresten dag 2 vurderer jeg å ta idag siden dag 1 tok jeg såpass sent, dag 2 kommer litt senere.

Vi skulle da egentli å se på en fotball kamp klokken 11.00 i morgest, men såklart greide vi ikke å stå når vi skulle. Vi sto derimot opp når kampen nermet seg slutt. Sorry Karl! Det var altså Karl vi skulle se i aksjon.

I morgen er det forresten Engelsk tentamen, wuhu. Får virkelig håpe at resultatet på denne blir bedre enn fjorårets! Den var ikke altfor dårlig, me den var heller ikke no særlig bra.

 

 

Vet du om noen efektive treningsmetoder?

Har du tentamen imorgen?

 

Ah, kom forresten over noen bilder av noen boller jeg og vic laget en gang og fikk superlyst på boller.


naaam


Er du glad i boller?


 

~ Hanna

  • Dato:20.mar.2011
  • Klokken:13:46
  • Kategori:
  • Blogg
  • Kommentarer: 0

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

OSTT ~

15, Narvik

Jeg blogger om det meste som faller meg inn. kontakt meg på; ostt@hotmail.no

KATEGORIER

ARKIV


hits